
Reviews

Tero M
@ Uba & Humal6 months ago

3.9
Maussa mangoa ja kukkaisuutta ä,loppumaussa katkeroa.

HarriL
@ Uba ja Humal7 months ago

3.5

Sir Guru Kabu
@ Hoptimaal8 months ago

3.9
Hedelmäisyyttä mukavasti ja raikasta sitrusta sopivasti vastapainona.
Hieman liikaa sabro puskee läpi ajoittain, mutta ei liian häiritsevästi.

Anneli P
@ Hoptimaal8 months ago

4.2
Kaunis kukkatölkki 😍
Olut on hauska, hedelmäinen toki, mutta myös joku puumainen jänskä (ei vanha nainen!) aromi. Lempeä makeus ja loppukatkerot.

Toni Trash
@ Malt Attacks8 months ago

4.4
Comme une Double IPA du Pays de Galles.
Cette brasserie fait des merveilles.
La preuve en est avec ce nectar de houblons, puissant, épais et harmonieux.
C'est vraiment comme j'aime.

Leif C
@ Hoptimaal8 months ago
4.0
Näftinsormenleveyden verran vaaleaa vaahtoa samean oranssinkeltaisen hiukkasen valoaläpipäästävän oluen yllä joka tuoksuu kepeän sitruksisen pajuisen limettisen lupsakalta ja maistuu makean rapsakan pajuisen pihkaisen greippisen greipinkuorisen mentholisen mehuisalle, kolme ja kolmevarttia ylöspäin. PE: 29.04.26.

Karl G
@ Real Ale Corner8 months ago

4.9
Delicious fruity rounded smooth and very tasty.
RM
@ Hoptimaal8 months ago
2.5
Pilattu Sabrolla!

Daniel T
11 months ago

4.6

Julien W
1 year ago
3.7