
Reviews

Iirolf
7 months ago
3.5

yoto beer cans
9 months ago

3.0

Syyläjuuri
@ 5piste5 x Myrrys9 months ago
3.5
Veiķeä gose, jossa todella maistuu ujo banaani ja vanilja. Kirpeä ja raikas, eikä maistu voltit.

Jalluuh
@ Kings & Queens Royal Public House11 months ago
4.5

Vamonos Pest
11 months ago
4.0
Miika N
@ Pien Shop & Bar1 year ago

2.8
Hieman banaaninen.

Tsirputus
@ Pien Shop & Bar1 year ago

3.7

Ihoden kaljakeisari
@ M/S Viking Grace1 year ago

3.7
Laivan viimeinen tölkki, niin oli pakko ostaa pois.
Toisinaan goset tökkii tosi paljon, mutta tämä on mukavan hedelmäisen kirpeä. Nimikin sopii äijälle oikein hyvin, varsinkin jos kysyy mukulilta 😅
Jännästi holit ei maistu, mutta jotenkin sen vaan tuntee, että potkua riittää.

Tuska
@ Musta Kynnys1 year ago

3.9

KallioUG
@ Musta Kynnys1 year ago

4.0
Vahvaa gosea vielä kerkeää ennen junaa.
Happoja, suolaa, banaania ja vaniljaa.