
Reviews
Vinit R
6 months ago

3.7
Une bonne bière pour les amateurs d’Imperial Porter. Forte en bouche, un peu chocolaté, j’adore.

Tomi V
@ Pühaste Web Shop7 months ago

3.7
Varsin hyvää, vaikka nautinkin oluen niin väärin, kuin voi! Junassa matkaeväänä 😁

Harala
@ Sip Veini- ja Õllepood8 months ago

4.2
No niin, nyt on paksuhkoa suutuntumaa. Pientä nokisuutta, suolaista lakritsaa ja pehmentävää suklaisuutta. Kauran läsnäolokaan ei häiritse isommin.

V1lle
@ Pühaste Web Shop8 months ago

4.5
Puolisen tuntia ennen avaisua lämpeämään.
Kauniina ja mustana lasiin asiaankuuluvalla vaahdolla.
Paahteinen, salmiakkisuus maistuu. Tahmaa huulet yhteen, eli erinomainen nautinto aine.

oipaT
@ Pühaste Web Shop9 months ago

4.5
Kuum valvovan silmän alla, jota ei edes korppi noki. Musta juoma.
Hyvin salmiakkinen ja 14 C lämpöisenä peittäen lähes kaikki maut. Hyvä. Koska tästä pidän.

Max2
@ Pühaste Web Shop9 months ago

4.0
Sävy hyvin synkän musta jättäen pintaan runsaan ruskean vaahdon.
Tuoksu hyvin paahteinen suklainen ja kahvinen. Pientä nokisuutta myös havaittavissa.
Maku lähtee hienolla paahteisuudella runsaalla suklaalla ja kahvilla. Nokisuutta tulee myös maussa sopivasti. Kaura pehmentää kivasti ja tuo hyvän loppu silauksen runkoon. Todella laadukas maukas olut 😋👌

Tuomas S
@ Pühaste Kelder1 year ago

4.1
Suklaata, likööriä, kahvia. Pehmeä ja laadukas.

Thunderpedal
1 year ago

4.1
Eiliseltä.
Paahteinen, suklainen ja hiukan kahvinen. Imelyyttä vähän keskimääräistä enemmän. Paksua juotavaa. Oikein hyvä baltic porter.

JumaltenNektari
1 year ago

4.2
Tumman paahteista mallasta, tummaa suklaata, mokkaa, vaniljaa ja lakritsia. Makeahko ja pehmeän täyteläinen, kevyen katkeroinen, tasapainoinen. Tosi herkullista imperiaalia sadepäivän iltaan! 😋

Sven S
@ Pühaste Kelder1 year ago

4.0