
Reviews

Äspee
10 months ago
2.7

Janne L
10 months ago
3.0

Göbbelsberg
11 months ago
2.4

Jonne S
@ Lahja11 months ago

1.7
Imelä ipa. En tykänny. 🤷♂️
Jiri L
11 months ago
2.0
Aki L
11 months ago
3.1
Hieman makee omaan makuun.

PooSo
11 months ago
4.0

Taix5000
1 year ago

3.3
Mika O
1 year ago
1.6

Jani K
1 year ago

3.1
Jysäri 25. Nopealla aikataululla tänne eilen. Ihan hyvä vetojuoma. Vahvaa ja maukasta.