
Reviews
Jonas
11 hours ago

3.6
Mainio lajityypillinen ipa. Toki voi aina voi miettiä että kannattaako näitä raijata maailman eri puolilta Karhulaan asti...
Scissor K
5 days ago
4.0
Ile the L
@ Alko Atomi6 days ago

3.4
Suodattamaton, voimakas jälkimaku, syyskylmiin keleihin

Pete81
@ K-Citymarket Ideapark Seinäjoki7 days ago

2.1
Perus makuinen IPA hyvää grilli juoma

Jesse A
7 days ago
3.7

Lassux
@ Alko Palokka8 days ago

3.4
Rontti
@ Alko Ähtäri8 days ago
3.9
Hedelmäinen ja raikkaasti humaloitu. Todella toimiva kesäjuoma.

Ville K
@ Alko Mäntsälä8 days ago

2.5

Willy
@ K-Citymarket Mikkola Pori9 days ago

3.4
Siinä ja siinä onko liian hedelmäisen makea, mutta ei taida olla.

SamTheMan76
@ K-Supermarket Kampus9 days ago
3.5