Momentum: Cherry 12.0%, Pühaste, Estonia
13 ratings
3.7
Momentum: Cherry
12.0% Imperial / Double Baltic Porter

Reviews

Post author: Aapo S
Aapo S
@ Mikkeller Baghaven
25 days ago
Momentum: Cherry, Estonia
3.5
ehkä jotain kirsikkakakkua jälkimaussa

Post author: Thunderpedal
Thunderpedal
2 months ago
Momentum: Cherry, Estonia
4.0
Ihan älytön tuoksu, on kahvia, paahteisuutta ja vähän kirsikkaa. Maku koostuu samoista osasista, eli kahvia, reilusti paahteisuutta ja kirsikkaa vähän jälkimaussa. Onhan sitä tummaa suklaatakin kun vähän lämpenee ja avautuu. Melko paksu ja huulet tahmaava olut. Tosi pehmeä ja pienikuplainen. Hienosti tehty baltic porter, ne maistuu aina. Kirsikka oli odotettua pienemmässä roolissa. Edit. Näköjään #370 🇪🇪

Post author: Wotanik
Wotanik
@ Pühaste Web Shop
2 months ago
3.7

Post author: Harri
Harri
@ DrinkOnline.eu
7 months ago
3.7

Post author: V1lle
V1lle
@ Pühaste Web Shop
8 months ago
Momentum: Cherry, Estonia
3.5
Huulet tahmaavaa mustaa tököttiä tölkistä Pehmeää, kevyen kirsikkaista. Voima hyvin piilossa

Post author: Vhasu
Vhasu
9 months ago
4.2
Oikein hyvä ja tasapainoinen baltic porter. Kirsikka maistuu ja ei ole esanssinen.

Post author: oipaT
oipaT
@ Pühaste Web Shop
9 months ago
Momentum: Cherry, Estonia
4.5
Taidetölkissä tasapainoilevat kirsikat niityllä, eivöt ole kauas puusta pudonneet. Jännää, kirsikkapuu kukkii samaan aikaan kuin tuottaa punaista satoa. Ihmeellisen ihana taidemaailma. Juoma on musta ja vaahto on ruskea. Salmiakkinen. Ja jos 🍒 tähän jotain tuo, niin pemeän makeuden. #270 🇪🇪

Post author: Max2
Max2
@ Pühaste Web Shop
10 months ago
Momentum: Cherry, Estonia
3.9
Eiliseltä maku muistio. Olut kaatui lasiin syvän mustana jättäen pintaan puolen sormen leveän ruskean vaahdon. Tuoksu alkuun tummaa kahvia ja suklaan täyteläisyyttä. Kirsikat jatkaa hyvin taustalla. Hyvää paahteisuutta. Maku lähtee tahdilla suklaalla ja kahvilla hyvää pehmeyttä. Kirsikat tulee hyvin taustalta. Maltaat kantaa hyvin olutta. Roteva maukas olut missä makua piisaa alkoholi tuntuu vain hyvänä runkona 👌😋

Post author: Eliaksen oluet
Eliaksen oluet
@ SIP Tallinn
1 year ago
Momentum: Cherry, Estonia
4.1
Paksu, tuoksuu kahvilta ja kirsikalta. Maku suklainen kahvinen ja sivussa kirsikkaa. Todella pehmeä suuntuntuma. Ei yhtään maistu alko, tosi hyvä olut!

Post author: JumaltenNektari
JumaltenNektari
1 year ago
Momentum: Cherry, Estonia
4.1
Tuhti, suklainen, kahvinen, kirsikkainen, ei kovin makea, happaman marjainen imperial baltic porter. Oikein mainiota tavaraa! 🎶 Quand vous en serez au temps des cerises Si vous avez peur des chagrins d'amour Évitez les belles