
IBU:13
Reviews

Antti K
6 days ago

3.6
Samih
@ Lippakioski6 days ago
3.2
Hyvä raikas vehnäolut miedolla banaanin maulla.

Juha
@ Koti7 days ago

3.7
Tuoksu on pehmeän vehnäinen. Makupaletista löytyy vehnää, pienesti banaania ja aavistus sitrusta. Nyt toimitti grilliruuan kyytipojan virkaa, mutta maistuu muutenkin. Helppo vehnis.

ile
7 days ago
2.5

Riitaharju
7 days ago

2.6
Medium vaahto. Hedelmäinen tuoksu. Yllättävän hapokas. Appelsiini ja luumu tulee maussa. Täyteläisyys 2/5. Vaahto lähtee yllättävän nopeaa pois.
Jussi J
@ Prisma Lappee7 days ago

3.0
Eipä nyt muista enää muutaku et liukkaasti meni alas.

SergeantV
8 days ago

3.3
Perushyvä olut.
Sopii kivasti bingoon.
Kiva kesäjuoma.

pyksy
@ Prisma Limingantulli Oulu9 days ago

3.6

Jussi L
@ K-Citymarket Mikkola Pori12 days ago

3.4
Hyvä kevyt vehnä 🍻🍻

Tony M
@ Prisma Nokia14 days ago
3.0
Ei omasta mielestä ole vehnä. Ennemmin lager tai pils. Ihan jepa olut. Janojuoma.