
Reviews

Malle
2 months ago

3.8
Sopiva suhde hedellmällisyyttä ja hieman kipakkuutta. Promillet ei tunnu. Hyvä olut!

Neuvotota
5 months ago

3.2
No mutta tämähän on oikein maukas juoma!

Tero M
@ Rimi, Virukeskus6 months ago

3.7
Oikein kelpo wc. Havuisuus ja katkeruus hyvin balanssissa, mukana kevyt hedelmäisyys

Juho K
@ Purtse Taproom Tallinn1 year ago

2.6
Tölkkiversio on saanut aika paljon vaisuja arvosteluja. Hanasta tämä tuntuu olevan voimakkaan vaahtoisa ainakin. Runko on yllättävänkin ohut, makeahko, aprikoosinen (ja muutenkin tunkkainen). Jälkimaku on onneksi varsin lyhyt, tätä on vaikea saada tämä 0,4L tuoppi alas.

Paukku S
@ Purtse Taproom Tallinn1 year ago
3.5

Juho
1 year ago
3.1

Aki
1 year ago
3.5
Aivan kelpo wc ipa
Henri P
@ Tallinn Craft Beer Weekend 20251 year ago
Samih
@ Purtse TAP Room1 year ago
3.2
Viljainen ja todella kuiva.

Ihoden kaljakeisari
@ Ihoden testaamo1 year ago

2.9
Tiheä vaahto muodostuu pinnalle.
Ihan ok westi. Katkeruutta saisi kyllä olla rutkasti enemmän. Hedelmäisyyttä on ihan riittävästi. Jotenkin flätti, vaikka vaahtosikin.