
Reviews
Arttu T
8 days ago

3.4
.

Tuomas S
@ Koti2 months ago
3.0

Discoerkki
@ K-Citymarket Ruoholahti3 months ago

3.6
Maukas ja hieman savuisuuden aavistusta sisältävä tummahko lager. Alussa hieman kirpeyttä mutta kitkeryys loistaa poissaolollaan, hyvä!

Hepelicious
4 months ago
3.9

OhraVesku
5 months ago
3.5
Normi vaahto, joka häviää aika nopeasti, mukavan maltainen, makeahko, kevyt humala, hedelmäinen jälkimaku, kevyehkö ja oiva sauna-olut.

Matt:P
@ Birra6 months ago

3.1

Juhapee
@ Birra6 months ago
3.1

Olutsieppo
@ K-Citymarket Linnainmaa Tampere6 months ago
3.2
Helppo. Maltainen. Maistuvaa.
LLasri
6 months ago
3.0
Perus latvialainen lager. Tölkki riittää

WheatLover
@ K-Citymarket Ruoholahti6 months ago
3.0
Ihan ok pano, ei maistu perus latvialainen sivumaku. Mutta humaloinnissa ei tule kyllä Viennalainen maukkaan esiin.