
Reviews
Raija S
6 days ago
0.5

Hiilis
@ Prisma Seppälä Jyväskylä1 year ago

4.0
Vahvan sitruksinen tuoksu.
Raikas, sitrusvoittoinen makumaailma joka on makea mutta omaan makuuni ei liiaksi.
Kelpo välijuoma happamille oluille.

Toni
@ Prisma Joensuu2 years ago
3.7
Hyvä ja raikas juoma. Useamman voi ottaa