
Barrel aged
Reviews

Thunderpedal
@ De Struise Webshop4 months ago

3.7
Hyvä rusinainen maku ja viski tynnyristä, mutta on täysin flätti. Ehkä kaksi kuplaa pullossa, se rokottaa kokonaisuutta. Potentiaalia olisi ollut.
Ensimmäinen puolivillainen olut minulle De Meesteriltä.

Gustavo
@ www.alegator.es2 years ago

4.5