
NEW ENGLAND IPA AU MIEL.
HOUBLONS: MOTUEKA, RIWAKA, SOUTHERN CROSS
Reviews
Ossi
1 year ago
Taitaa olla ensimmäinen huonoksi mennyt, tuoksussa kypsä popkorni/rikkiä, maku kyllä ihan lupaava muuten
Jorgeboy
2 years ago

4.2

orson
@ Hoptimaal2 years ago

4.3
RM
@ Hoptimaal2 years ago
4.5