
Reviews

n1nni
@ K-Supermarket Pekuri2 years ago

4.5
Parempi överit kuin vajarit. Tämä oli ehkä se kaikkein överein kalja mitä oon juonut tähän mennessä. 20 minuutin päästä kaadosta, vedin vielä paksua vaahtoa lusikalla suuhun. Toimisi hyvänä aamupala smoothiena. 😋

pyksy
@ Pub Rooster Oulu2 years ago
4.8