
Reviews
Jasso
@ Systembolaget Mall of Scandinavia1 year ago
3.3
Paksu kärki, tunkkainen, trooppisen hedelmäinen, miellyttävä katkero

Falconslukaren
1 year ago
4.0

Aaron_dante
1 year ago

4.0

Lillis
1 year ago

2.9
Lite för söt kan jag tycka

Andy
@ Systembolaget E-service / Online1 year ago

4.0
Smakrik veteöl där beskan smyger sig på.

Långhårig Skäggapa
@ Systembolaget Munkedal1 year ago

4.0
Mandarin 🍊 i överflöd, omnipollo gör mig aldrig besviken

Jonathan G
1 year ago
4.2
MSieppi
@ Systembolaget E-service / Online1 year ago

3.7
Tosi pehmeä, makea, hedelmäinen. En tiä kuvittelenko tuon vehnän tuovan pehmeyttä enempi tähän.

Takko
@ Systembolaget Kvillsfors, Jönköping2 years ago

4.2
Wheat double IPA with good and balanced flavors. Fruity tone, good bitterness and with a nice aroma

Luddemannen
2 years ago

4.3