
Reviews

Farbror öl
@ Petjacs trädgård6 months ago

2.9

Fahlsten
7 months ago
3.3
Per-Olof B
1 year ago
4.0
Johansson61
2 years ago

3.5
En god närproducerad julbrygd med smak av apelsin o kanel

Daniel P
2 years ago
3.9

Prins Kajuku
@ Systembolaget Ljungby2 years ago

3.0
En god mörk öl. Klassisk julbrygd. Liten sötma, kort eftersmak.