
Hops:Belma
Reviews

Ihoden kaljakeisari
@ Ihoden testaamo2 years ago

3.1
Ensimmäisenä tölkin avatessa nokkaan tulvii päärynäkarkin tuoksu. Sitten se peittyy kaiken muun alle.
On kyllä hedelmäinen olut. Mutta jotenkin myös tunkkainen. Hieman katkeruuttakin löytyy. Ihan ok, vaan ei mikään helmi neipaksi.