
Hops:East Kent Goldings / EKG, Fuggle
Reviews

Simpuli
@ Funky Shop9 months ago

3.8

SahaMattiJukari
@ Funky Shop11 months ago

3.8
Tämä olikin oikein asiallinen bitteri.
Maistuu siltä miltä pitääkin😏

Igunator
@ Funky Fluid1 year ago

4.0
Harvemmin tulee perinteistä bitteriä juotua nykyään, vaikka ehkä pitäisi koska onhan tämä hieno klassinen olut.
Väri on nätin kuparinruskea, hiukan samea. Vaahto katoaa melko nopeasti. Tuoksu on hedelmäisen maltainen, pientä aromihumalaa on myös taustalla. Toimii.
Maku on makeahko ja aavistuksen katkera. Ehkä hiukan vetinen, mutta johtuu enemmänkin siitä että tätä nykyä on tottunut vähään vahvempiin oluisiin. Pubissa pintin mitassa maku olisi juuri sopiva.
Jälkimaku on asiallisesti humaloitu, mutta melko lyhyt.

Svimbanen
@ Funky Shop1 year ago

3.9
Todella maukas bitteri 🇵🇱🤝🇬🇧
Maro
@ Lidl Krzywoustego2 years ago

4.5

Ihoden kaljakeisari
2 years ago

2.2
Uusi olut pinttiin.
Tämä on pienoinen pettymys. Ei maistu juuri miltään.