
Reviews

Martin C
7 months ago
3.7

Tom
2 years ago
4.5

Mélissa Émilie
2 years ago

4.8
Rny
@ Hoptimaal2 years ago
3.4
Maukas, paahteinen jälkiruoka stout
Djey
@ Moersleutel Shop (The Guild)2 years ago

3.6
C'est bon, on retrouve le caramel et le Brownie. Plutôt pas mal.

Neil
@ Moersleutel Shop (The Guild)2 years ago
4.3

Juski
@ Moersleutel Shop (The Guild)2 years ago

4.3
Deadpool & Wolverine -leffan kylkeen nautittuna 👌🏼🍻
• Suutuntuma öljyinen, huulia tahmaava.
Oikein kiva!
• Tuoksussa paahdetta, karamellia, kahvia, vaniljaa. Miellyttävä tuoksu.
• Maussa paahdetta, tummaa suklaata, tummaa kahvia, karamellia, hieman lakritsia/salmiakki-vibaa ja hieman vaniljaa. Tasapainoinen, hienostunut ja toimiva, hyvänmakuinen kokonaisuus.
Olipa hyvä pastry! Yllättäen ei mikään överimakea ja tämähän passaa itselle. Jokseenkin hyvin perinteinen makumaailma pikku nyanssein, mutta sehän ei ole huono asia.
Osui tänään kohdilleen 🍻