
Reviews

Fahlsten
1 year ago
4.4

Kepappi
@ Kihøskh1 year ago

3.8
4.5+7.5+7+3.5+15=37.5
37.5/50=3.8⭐️ kihoskhin joulukalenterin luukku #13

Luddemannen
1 year ago

4.5
Fruktig och fyllig. Riktigt god.
Samuli M
@ Systembolaget Norrlandsgatan 31 year ago

3.8
Paksun kermainen sheikki. Hieman trooppisuutta ja mukavaa tunnelmaa. Hyvä on.

Ungaro87
@ The Bottle House2 years ago

2.3

Koykka
@ Hitchcoq2 years ago
4.9
Aivan sairaan hyvä

Takko
@ Systembolaget Kvillsfors, Jönköping2 years ago

4.3
Fruity, hoppy flavor with sweetness and clear bitterness, notes of pineapple, sponge cake, grapefruit, mango and lemon balm
ileh
@ Kabacka2 years ago

4.2
Ei ihan milkshake, mutta ideasta pääsee kiinni 😎

Leif C
@ Kihøskh2 years ago
4.0
Kihoskhin joulukalenterin luukku 13: sormenleveyden verran vaaleaa vaahtoa samean oranssinkeltaisen hiukkasen valoaläpipäästävän oluen yllä joka tuoksuu makean laktoosisen vaniljaisen hedelmäisen sitruksisen pajuisen mehuisalle ja maistuu lempeän rapsakan sitruksisen pajuisen greippisen pihkaisen mehuisalle, neljä bojoo. PE: 081025.

Pasi K
@ Panimoravintola Beer Hunter's2 years ago
3.5