
Reviews
Nyberg A
1 month ago

3.0

Andy
@ Systembolaget E-service / Online2 months ago

4.0
Maxad krona, något tunn.

MAJO1501
4 months ago
3.8

Falconslukaren
4 months ago
4.0

Takko
@ Systembolaget Nyköping10 months ago

3.8
Bra smaker med viss beska, laddad till max med kolsyra. Något tunn/enkel kropp.
Good flavors with some bitterness, loaded to the max with carbonation. Slightly thin/simple body.

Feliciatrex
1 year ago

2.4

Peter Karlsson
@ Systembolaget Eskilstuna2 years ago

3.5
MSieppi
@ Systembolaget E-service / Online2 years ago

3.3
Hedelmäinen, sitrusta, pikkuisen kirpeä ja katkeroinen.
JesperS
2 years ago
3.8
Fin smak med blandning av tall, ananas och grape!