
Reviews

Virpi E
2 months ago
3.4

Tortooni
8 months ago

3.1
Pehmeän tuntuinen suussa. Kepeän hedelmäinen, mutta kuitenkin vähän jää maut piippuun ja homma latistuu pikkasen vetiseksi. Aivan hyvää juomaa kuitenkin.

RööperinReiska
11 months ago

3.0
Hyvä perus neipa, hyvin humaloitu ja suhteellisen raikas muttei mitenkään n erikoinen

Clément
2 years ago
3.7

Clément
2 years ago
3.8