
Reviews

Markku B
@ Funky Shop1 year ago
3.8

Mika.el Karvajalka
1 year ago
4.0

Pete_78
@ Hoptimaal2 years ago

3.9
No tässäpä mulla oiva kinkunvalmistelu olut 😃
Puolalaisilla humalilla kyllästetty vahva TIPA. Maut tulevat hyvin esiin tuotteen hetken lämmettyä lasissa. Hedelmää ois saanut olla enempi mut muuten on kiva lämpöpommi ja katkeroakin löytyy.. hidasta nautintoa.

Svimbanen
@ Funky Shop2 years ago

3.6
VesaMatti
2 years ago
2.9
Melko ärhäkkä kuten prosenteista voi päätelläkkin. Humalat maistuu hyvin sekä pieni hedelmällisyys. Hieman miedompana ehkä parempi?
Slope
2 years ago
4.6

Eleonorka
2 years ago

3.9

Igunator
@ Funky Fluid2 years ago

4.5
1000. Pint Pleaseen arvosteltu puolalainen olut.
Huikean hieno tipa Funky Fluidilta. Mehukkuutta ja humalaa löytyy roppakaupalla.
Väri on appelsiinimehun oranssi ja täysin samea. Tuoksu on yhdistelmä tiukkaa sitruksista mehukkuutta ja asiallista humalaa. Alkoholi tuntuu jonkin verran myös.
Maku on tuhti, mehukas ja yhdistelmä katkeroa ja pientä makeutta. Greippi ja appelsiini maistuu.
Jälkimaku on odotetusti todella katkera ja pihkainen. Lopussa lämpö valtaa suun ja vahvuus tuntuu kunnolla. Katkerat maut jää väijymään suuhun pitkäksi aikaa.