
Reviews
Lapapa
1 year ago
3.9

Jussips
@ Hoptimaal1 year ago

4.0
Jani M
2 years ago
3.6

Musamiehenoluet
@ Malja2 years ago

4.1
Kevyttä hedelmää, kermaista pehmeyttä, hentoinen havujen huiske. Hieman kuiva. Jännä miten tämä on vähän kaikkea ja silti ei selkeästi mitään näitä. Myös hunajamelonia.

Lauri
@ Malja2 years ago

4.4
Syvän, kirkkaan ja kevyen maitomaisen keltaista ja sameaa. Kepoinen ja pienikuplainen vaahto.
Tuoksu maukkaan, makean ja runsaan trooppisen hedelmäinen (ananasta, mangoa, persikkaa, passionhedelmää).
Maku maukkaan, makean, runsaan, hieman karkkimaisen ja jopa soseisen trooppisen hedelmäinen (mangoa, ananasta, persikkaa, aprikoosia, passionhedelmää), kepeän ja kirpakan sitruksinen, hieman "vihreä", pehmeän vaalean maltainen ja viljainen sekä selkeähkön humalaisen katkera.
Oikein hyvät, runsaat ja tasapainoiset maut. Suutuntuma on melko täyteläinen, pehmeä ja hiilihappoinen.
Erittäin maukas, miellyttävän ja runsaan hedelmäinen sekä oikein mukavasti juotava NEIPA. Toimii!

Mikko K
@ Olutravintola Konttori2 years ago

3.4

Solerots
2 years ago

3.8

Sir L
@ Beerdome2 years ago
4.0
Keskitäyteläinen ja aavistuksen kermainen suutuntuma.
Pehmeän persikkainen ensipuraisu. Appelsiinia ja kuivaa rypälettä. Hieman greippiä ja sitruunaa. Aavistus ruohoisuutta lopussa.
Juotavuus on kyllä kunnossa. Muutenkin varsin maistuva tekele.
Jani
@ Pien Shop & Bar2 years ago
3.8

Rata K
@ Twins Craft beer2 years ago

4.1