
Reviews

Igunator
@ Funky Fluid10 months ago

3.8
Melkoinen mehu on tästä Puola-Australia -collabista saatu aikaan. Marjaa on enemmän kuin tarpeeksi.
Kaatuu lasiin purppuranpunaisena ja hiukan paksuna. Tuoksu on hiukan kirpeä, hyvin mehukas ja kuitenkin pehmeä. Kirsikka ja mustikka erottuu selvästi. Pieni vaniljainen taustavire löytyy myös.
Maku on ihan alkuun hiukan makea, mutta katkera ja kirpeä maku tulee pian esiin. Kokonaisuus on hapokas ja marjainen. Jälkimaussa korostuu kirsikka ja ihan lopussa häivähdys kaakaota.

Jai
11 months ago
3.8
Stuba
1 year ago
4.2
Descamps M
1 year ago
3.7
hequet p
1 year ago

2.0

Julien W
1 year ago
3.7

Kepappi
@ Funky Fluid2 years ago

3.7
4+7+7.5+3.5+14=36
36/50=3.7⭐️

Michael R
2 years ago
3.6