
Hops:Citra, Galaxy
Reviews

yoto beer cans
10 months ago

3.0

Luk1n931
1 year ago
4.3

Tero M
@ K-Citymarket Pirkkala1 year ago

3.9
Hedelmäinen ja paksu ipa. Maussa vahva appelsiini ja aprikoosi.

Augudufiveone
@ Chez M&A1 year ago

3.9
Dimanche 16h54.
Deuxième de cette brasserie allemande. Assez classique j'ai envie de dire, bien faite. Passe très bien.

Esa J
@ K-Supermarket Pekuri1 year ago

3.8
Alelaarista.
0,44l tölkki Spiegelaun IPA-lasiin kaadettuna. Reilu 6kk sitten tölkitetty.
Ihan freesin keltainen ja samea olut. Valkoinen vaahto.
Tuoksu on kovin mieto, ruohoa ja appelsiinia löytyy kuitenkin.
Matalahkot hiilihapot. Suutuntuma on täyteläinen.
Maussa runsaasti ylikypsää appelsiinia ja kitkerää appelsiinin kuorta. Katkeraa greippiä ja vähän ruohoa. Makeaa mangoa ja vähän puuta. Kevyesti viljainen ja keksinen. Makeahko kokonaisuus.
Loppumaussa heinää, greippiä ja appelsiinia.
Vähän alkaa ikä painaa, mutta aika kovassa kunnossa vielä. Viiden euron hintaan aikamoinen ryystö!

Jocceri
@ K-Supermarket Lasihytti1 year ago

4.0
Tämä on hyvä 💪
Kuiva ja raikas sekä hedelmäinen 😋

zepicin
@ Tuju Taproom2 years ago

3.9
Aavistuksen kuivahko. Trooppista hedelmää. Hyvä jälkimaku.

Markku B
@ Tuju Taproom2 years ago
4.7

Jouni M
@ Crafters2 years ago
3.8