
A bänging Imperial Stout brewed with generous addition of maple syrup and infused with toasted maple wood.
Reviews
jaskako
27 days ago

4.5
Synkkä väri, ei vaahtoa. Tuoksu kevyesti käyneen siirappinen ja aavistuksen paahteisen maltainen. Alkuhaukku on makean limppuinen, muassaan pirteyttävän terävää pikkukatkeroa. Meinaa maistua liian hyvin ja alkaa iskeä pientä ällömakean efektiä -> rauhoitetaan.

Alpo K
1 month ago
3.5

Lasis
@ Alko Verkkokauppa1 month ago

4.0
Mustaa. Ruskea vaahto. Tuoksu vaahterasiirappia. Maku pehmeä suklainen, kahvinen, vaahterasiirappia, vaniljaa, kaakaota, tammea ja mallasta. Miellyttävä olut.

Leif C
@ Alko Prisma Itäharju2 months ago
4.0
Ripauksenverran mokkakahvinväristä nopeastilaskevaa vaahtoa erittäin tummanruskean lähes sysimustan oluen yllä joka tuoksuu makean vaahterasiirappisen paahteisen melassisen soijaisen umaamisen maltaiselle ja maistuu makean lempeän katkerahkon kahvisen paahteisen tummasuklaisen vaahterasiirappisen ohuehkon lupsakan lämmittävän alkoholisen maltaiselle, neljä bojoo. PE: ei näy.

Hessu V
2 months ago
4.1
Jarkko M
@ Alko Pasila2 months ago
4.0
Nikkilä S
2 months ago
3.5
Mikko T
3 months ago
4.0
Stuba
3 months ago
4.1

Mark
3 months ago
3.9
Sopivasti siirappinen.