
Reviews

Hannu L
@ Alko Prisma Seinäjoki4 months ago
3.2
elwier
4 months ago
3.9

ErZi2cv
@ Alko Konala4 months ago
2.4

Mia K
@ Alko Ruoholahti6 months ago

3.8
On todella hyvänmakuinen

Walrus76
@ Alko Koivukylä10 months ago

3.8

Erika L
@ Alko Koivukylä10 months ago

3.9

PaKe
@ Alko Graani Mikkeli11 months ago
3.6
Erikoisempi siideri. Ei huono kuitenkaan.

Toni
@ Alko Pilkko11 months ago
3.3
Hyvä, hapokas siideri. Oikein hyvä🇺🇦
0,33 plo

imoikid
1 year ago

Jekkendahl
1 year ago
3.5
Mielenkiintoinen, erilainen siideri. Mukavaa marjaisuutta, joka tuo kuivaan siideriin makeutta oikealla tavalla. Kirpsakan makuinen, raikas. Hedelmä voisi tulla selvemminkin läpi maussa, joka on jopa hivenen kitkerä. Hyvin uppoaa, mutta ihan sinne suursuosikkien joukkoon tämä ei kipua.