
Reviews

Pajukangas M
11 months ago

3.8
Hyvä rommivivahteinen kola. Slava Ukraini!

Jo Iso P
@ Alko Prisma Liisanlehto Vaasa1 year ago

2.7
Ei Obolonin parhaimistoa mut kyl tällä pöhönän ottaa tai ainaki ylläpitää😵💫
Nude_of_Ale
@ Alko Itäkeskus Prisma1 year ago
4.0
Yrjajan
@ Alko Kannus1 year ago

2.8
Jotain halpaa kolajuomaa. Tulipahan maistettua.

MinnaS
@ Alko Viikki1 year ago
2.2
Tuoksuu colalle. Ihan ensimmäinen puraisu hyvin limsamainen, sen jälkeen tulee jokin kumma hieman pistävähkö jälkimaku, joka pilaa kyllä tämän. Ei jatkoon.

Ville K
@ Alko Viikki1 year ago
2.0
Ginin maku hukassa, Riocola tulee mieleen ja sitten puskee joku vodka läpi, ei jatkoon
Nikkari
1 year ago
3.8

Heidaam
@ Alko Wiklund Turku1 year ago
2.0

fasteddie66
@ K-Citymarket Riihimäki1 year ago
2.8
Ihan kuin kokista jois,mutta ihan käypä juoma.

Sekava Sosiopaatti
@ Alko Verkkokauppa1 year ago

4.1
Rio cola 8% versiona. Huono ei millään tavalla kuitenkaan. Ei muuta lisättävää.