
Reviews

Ode
9 years ago

3.0
Voimakkaan ja vahvan tuoksuinen kuiva stout. Vaahto säilyy pitkää ja on kauniin beigeä. Huomioi hieno vaajtokukka. Olut on väriltään sameaan ruskeaa. Maku myös todella kuiva ja paahteinen.

Maya
10 years ago
3.5
Joo, kuiva ja hyvä kyllä.