
Reviews

Sir Guru Kabu
@ Hoptimaal2 years ago

3.6
Neipaksi hedelmäisyys jää turhan paljon piiloon.
Katkeroita on aika hallitsevasti.
Hyvää on, mutta ei mielestäni ihan maukkaanpia tähän kategoriaan.

Anneli P
2 years ago

3.9
Vähän tunkkainen, mutta muuten oivallinen nedipa. Löytyy särmää ja hedelmää. Katkerot loppuun.

Robert G
2 years ago

4.7

Tuomo S
@ Hoptimaal2 years ago

4.0
Täyteläinen ja sopivasti hedelmää.

Tero M
@ Systembolaget Umeå, Centrum2 years ago

4.0
Ananaksinen ja vahvasti humalainen tupla neipa. Aika simppeli ja toimiva

Risfis
@ Systembolaget Ölstudion Göteborg2 years ago

4.4
Otroligt god. Det ”kanske ” blir en bra freda det här?