
Hops:Tettnanger
Malts:Munich
Reviews
Tommy S
1 year ago
2.6

Skrietlili
1 year ago
3.1
Försöker, men mörk öl är inte min grej. Men den här var helt ok.

Roywenk
@ The Bishops Arms, Luleå1 year ago
4.0
Första på ett bra tag, den var hyfsad!

Casperengdahl
2 years ago
3.1

Hebbemetal
2 years ago

3.2

Hasse67
@ Hasses Ölkällare2 years ago

3.8

Lenen Lönnblad
2 years ago
3.7
Svempa66
@ Lidingö, Kappsta2 years ago

4.3