
Hops:Cascade, Citra, Motueka
Reviews

Antti H
@ Pien Shop & Bar1 year ago

3.9

Esa J
@ K-Supermarket Pekuri2 years ago

Alelaarista.
Alkaa olla jo ikääntynyt. Tunkkainen, raskas ja ylikypsä.
Ei tähtiä tällä kertaa.
AlexanderTheGreat
@ K-Supermarket Pekuri2 years ago

4.2
Täysin samea ulkoasu ja pieni vaahto. Näyttää hyvältä. Tuoksussa reilusti sitrusta ja ehkä vähän mausteisuutta. Maku sitruksisen raikas, vähän mausteinen, ehkä aavistus vanilijaa. Aavistus katkeroa tuo makuun syvyyttä jotta ei jää vain mehuksi. Erittäin helppo juotava. Todella hyvä olut sarjassaan.

Akseli H
2 years ago
2.3

Obi-Mäc-Kenobi
2 years ago
4.0
jari
@ K-Supermarket Pekuri2 years ago
3.5