
Well balanced chocolate stout.
Reviews

Hanzel
@ Bar Dom3 months ago
3.7

Jarno T
@ Bar Dom4 months ago
3.0
Jälkkäriksi hieman minttu stouttia. Kepoinen on, mutta kivasti minttua ja kahvisuutta. Toimiva jälkkäri itselleni. Kohta sitten edesmenneen Crazy Cavanin bändin keikkaa solistinia hänen poikansa.

Lenny Hefaistos
7 months ago
4.0

PaKe
@ Bar Dom8 months ago
4.1
Suklaa maistuu mukavasti.
Mario
1 year ago
4.5

Jukka J
@ Harry's Old English Pub1 year ago

3.2
En odottanut mintun olevan näin läsnä tässä. Sellainen minttusuklaajäätelö meininki, tosin ei kovin kermainen, vaan enemmänkin kevyt. Ei oikein muita stoutin ominaismakuja. Vähän myös vetinen ja lyhyt. Sinänsä uniikki, mutta omaan makuun vaatisi rotevuutta ja lisää öljyä.
ASOS
1 year ago

3.5
Tumman puhuva, jossa tiivis ja paksu vaahto.
Tuoksussa ja maussa selvästi minttusuklaata. Reilusti paahteinen, mutta kuitenkin hieman kevyt runko.
Ihan ok stout.

David A
1 year ago
4.5

orson
@ Hophaus Kuopio1 year ago

3.3
Ei täysin minun suuhuni sopiva maku tuo minttu tällaisessa oluessa.

Kinnune
@ Hophaus Kuopio1 year ago

3.5
Kevyt ja ohutrunkoinen stout. Ohuen maltainen ja hieman minttusuklainen. Minttu jää miedosti pyörimään jälkimakuun.