
Reviews
Joukku
@ Systembolaget E-service / Online2 years ago

3.2
Tuoksu vähän leipäinen sekä karamellinen. Alkuun maku aika puraiseva. Leipämäisyyttä rutkasti maussa. Pientä makeutta myös lopussa. Pehmeyttä pienesti
Svempa66
@ Lidingö, Kappsta2 years ago

4.0

Sebastian Särefjord
@ Sebbes place2 years ago

2.7

Tommyblyaa
2 years ago

2.9

drfardigh
2 years ago
3.9