
Hops:Cascade, Citra, Nelson Sauvin
Reviews
Ninie
2 years ago
2.8

Tijokiller
2 years ago
4.1

Kinnune
@ Hophaus Kuopio2 years ago

4.4
Makeahkon hedelmäinen tuoksu.
Maku jatkaa tuoksun linjaa, mutta vähemmän makeana ja raikkaampana. Runko on sopivan vahva ja maut on siihen hyvässä linjassa.
Hyvä, tasavahva kokonaisuus, helppokin. Pehmeä ja silti sopivan raikas ja hedelmäinen.
Tätä voisi vetää vaikka aamuun asti, jatkoon.

Lauri
@ Hophaus Kuopio2 years ago

3.9
Kellertävän ja kirkkaan oranssista ja sameaa. Kepoinen ja pienikuplainen vaahto.
Tuoksu maukkaan, runsahkon ja makean limpparimaisen trooppisen hedelmäinen (ananasta, mangoa, appelsiinia, melonia, persikkaa).
Maku maukkaan, makean ja hieman limpparimaisen trooppisen hedelmäinen (ananasta, appelsiinia, mangoa, melonia, persikkaa), kitkerähkön greippinen, kevyen vihreän lehtinen, kepeän ja pehmeähkön vaalean maltainen ja kevyen viljaisa sekä selkeähkön humalaisen katkera.
Hyvät, runsahkot ja tasapainoiset maut. Suutuntuma on keskitäyteläinen ja hiilihappoinen.
Mukavan hedelmäinen, maukas ja ihan kivasti juotava NEIPA. Hyvää perustekemistä!

Musamiehenoluet
@ Hophaus Kuopio2 years ago

3.8
Gauzi R
2 years ago
3.2

Lasis
@ Hoptimaal2 years ago

3.7
Samea keltainen. Valkea vaahto. Tuoksu sitrusta. Maku kuivahko sitruksinen, hiilihappoinen, ruohoa, humalaa, neulasta ja hiukan hedelmäinen. Hyvä olut.

Minna T
@ Mallaskellari2 years ago

3.1

SWUUKARI
@ Mallaskellari2 years ago

3.7
Buzz Lightyear
2 years ago

3.7
Alkuun antaa ymmärtää, mutta jälkimaku hieman pettää, katkeroa loppuun