
Reviews

Tuomas S
@ Oluthuone Haka2 years ago

3.5
Ipaa ja hedelmää

Lasse K
@ Oluthuone Haka2 years ago
3.7
Hanasta. Pienellä makeudella varustettu hedelmäinen neipa. Jälkimaku jää vähän hennoksi. Helppo seurustelujuoma.
Teemu V
@ Juova Hanahuone2 years ago
3.4

Valen
@ Vendetta café2 years ago

3.8

Lasis
@ Hoptimaal2 years ago

4.0
Sameahko keltainen. Valkea vaahto. Tuoksu hedelmäinen. Maku mangoa, papayaa, melonia, kookosta, greippiä ja humalaa. Miellyttävä olut.