
Reviews

Jone
@ K-supermarket Toppila2 months ago

4.2
America. Fuck yeah. Pullosta plussaa.

Chudzian
3 months ago
0.5

-mIDE-
@ Funky Shop6 months ago

2.5
Heikoimmasta päästä Funkyn katalogia.

Porterhouse
@ Olutravintola Birger6 months ago
3.8

Reiska
@ K-Supermarket Lehmus7 months ago

3.5
Jahas. Laatikkolauantai huipentuu saunaan sekä joulukalenteriolueen. Tällä kertaa luukusta tupsahtaa kuiva, tiukasti humaloitu Born In The Usa. Ei oo miu mau mukkaa. Mut kaikkien kokkailuiden päälle maistuu kyllä. Liian vaahtoava.

Toni M?
8 months ago
3.0

HooDee
@ K-Citymarket Tammisto Vantaa9 months ago

3.4
Vaahtosi runsaasti.
Juotava, aika peruskamaa.

Naube
@ Oluthuone Haka10 months ago
3.0

zepicin
@ K-Citymarket Iso Omena10 months ago

3.1
Greippi jyrää lähes kaiken alleen. Taustalla kuitenkin erottuu aavistus appelsiinin kuorta sekä sitrusta. Kuivahkon greippinen jälkimaku.
Parasta ennen 13.5.2026

Bezdomnyi
@ Funky Shop10 months ago
3.9
Todella reipas höttöinen vaahto, nelisen sormea ja viipyilevä vaahtokukka. Tarraa koko matkalta. Lähes täysin samea. Väri kauniin keltainen.
Olemus kevyesti karhea. Vahva katkero nousee nopeasti. Mandariinia, limeä, greipin kuorta, appelsiini kuorta. Sitrukset vahvasti esillä. Ruohoinen, voimakas humalan ominaisaromi. Nousee jo kevyen rautaisen yrttiseksi.
Maku hyvä, sitruksia on. Se ei kuitenkaan tätä vielä erota voimakkaasti, mutta humalan ominaisaromin ja sitrusten kuorten intensiteetti nostaa tätä jalustalle. Oikein hyvä, mutta ei superluomus. Joskin tuo intensiteetti on kova!