
Reviews

Laars
@ SIP Tallinn2 months ago
2.9
Aika ohuen makuinen, ja hieman hiivainen vehnäolueksi. Ei tuhdin banaanista ja vehnäistä makumaailmaa, kuten saksalaisissa lajitovereissaan.

Ihoden kaljakeisari
@ Ihoden testaamo5 months ago

2.9
Tosi hapokas. Maistuu kuivatuilta aprikooseilta.
Ei tällä nyt oikein vehnäoluen kanssa ole mitään tekemistä. Ei huonon makuinen silti.
Sir Silver
7 months ago
3.4
Samih
@ Põhja Konn Bar9 months ago
3.1
Tuoksuu ja maistuu bannanille. Melko raikas vehnäolut.

Stouni
9 months ago
3.2
Terva A
@ Vaat Brewery & Taproom9 months ago
3.0
Jarno H
@ Vaat Brewery & Taproom9 months ago
3.2

Matias H
@ Vaat Brewery & Taproom10 months ago
2.4
Jarno H
11 months ago
2.8

Juho K
@ Vaat Brewery & Taproom1 year ago

2.5
Aivan liian vähän makua. Huikean lämpimällä kelillä voisi olla ok, mutta nyt +12C ja tämä ei kirjaimellisesti maistu oikeesti miltään (hiilihappoa on kuitenkin niin paljon, että ei voi juoda nopeaa). 😅