
Reviews

Nick'elle
@ Chez Nick'elle Beer !!1 year ago

3.7
Slope
1 year ago
3.4

Igunator
@ Funky Fluid2 years ago

3.9
Perinteisen tyylin ipaa ja maistuu meikäläiselle.
Väri on klassista vaalean ruskeaa sävyä pienellä sameudella. Tuoksu on humalapainotteinen, mutta seassa on selvää karamellimallasta ja hiukan mausteisuutta.
Maussa kiinnittää huomiota ensin makeuteen joka tulee heti esiin, mutta pian katkerot peittää sen alleen. Yhdistelmä on miellyttävä.
Jälkimaku on tyypilliseen tapaan katkeroa täynnä, pieni makeus on kuitenkin tässäkin vaiheessa mukana.

Svimbanen
@ Funky Shop2 years ago

3.4

Loïc André
2 years ago

3.5
Oublié de la noter pendant la dégustation 🥴

SahaMattiJukari
@ Funky Shop2 years ago

3.4
Ihan jees perinteinen IPA.
Hieman karamellimallasta,sitrusta sekä havuisuutta.
Toimii.