
Reviews
Tobias S
2 years ago
3.5
Markus J
2 years ago
2.3

Landström R
2 years ago
3.0
Magnus H
2 years ago
4.0
Magnus H
2 years ago
3.8
MSieppi
@ Systembolaget E-service / Online2 years ago

2.8
Tuoksussa mallasta, siirappia ja yrttiä.
Maku kyllä jää vaisuksi. Mallasta, katkeroa ja hieman tunkkainen.

Hasse67
@ Hasses Ölkällare2 years ago

3.3
daundallas
2 years ago
3.1

Ronald Rolle E
2 years ago
3.7

Jecaan
2 years ago
4.0