
Reviews
R 2
25 days ago
3.5

Peter S
2 months ago

3.9
Fyllig och snäll smak, passar en lagergubbe 🤩

Jiimies
@ My Wonderful World of Beers4 months ago

4.0
Ja Systemistä tuotua tavaraa taas.
Vaaleahko, oranssiin taittava keltainen.
Tuoksussa mukavaa tropiikkia ja mausteista ruohoisuutta.
Kärki mukavan hapokas ja hedelmäinen. Runkoaavistuksen katkeraa hedelmää. Jälkimaussa makeaa greippiä sekä karvaampaa appelsiinia.
PhilipSundelin
5 months ago
4.0
Ville H
7 months ago
3.7

Holger Nilsson
@ SYSTEMBOLAGET STOCKHOLM SVEAVÄGEN 668 months ago

3.2
Ohut samea runko. Lievästi iskee alkoholi läpi. Jälki karvautta löytyy. 🇨🇦
Äsjii
9 months ago
3.4
Jiii
10 months ago

3.4
Samih
10 months ago

4.3
Miedosti samea ja vahvan greippinen, mangoinen, pomeranssinen ja sopivasti karvas.

TOtV
10 months ago
4.0