
Reviews
G.sus
@ Bornin26 days ago
3.8

Neil
@ Beer Trotter1 year ago
4.1

Robert G
1 year ago

3.3
Antza
@ Fuerst Wiacek Webshop2 years ago

3.7
Mehumaisen samea, keltainen olut.
Reilu valkoinen vaahto laskeutuu nopeasti.
Maussa mehevää appelsiinia, sitrusta, mausteisuutta, dänkkiä.
Kuivahko jälkimaku.