
Reviews

Wiberg T
@ Systembolaget Falkenberg6 months ago

3.0
Inte särskilt god i sig, men med en bit parmesan var den väldigt god.
Dottore Stranoamore
10 months ago
3.6

Roywenk
11 months ago
4.0
Micke T
1 year ago
4.0

Pipan
1 year ago
3.8

Lenen Lönnblad
1 year ago
3.7
Regen
@ Bolaget2 years ago

4.3
👍👍👍👍

Hasse67
@ Hasses Ölkällare2 years ago

3.5

Magnus Ä
2 years ago
3.4

Roywenk
2 years ago
4.0
Bra porter med lagom styrka för en lördagsförmiddag!