
Reviews
Pekka Län
@ Aldi Gandia, Valencia8 months ago
3.7

MisiFox
10 months ago

4.0
JeanFransuà
10 months ago
3.4
Tomppa
@ Lidl MIJAS1 year ago

3.2
Saksalainen pils.
Hyvin nopea ensipuraisu kielelle, varsin mieto kirpeys antaa pitkänä suuaistina kohti katoavaa tunnetta ilman hieman kirpeän oloiseen jälkimakuun.
Raikas, kirpeyden ansiosta et voi vetää ykkösellä tölkkiä.
Seitinohuesti jatkoon.

Guillermo R
1 year ago
2.0

Kalaeemeli
2 years ago
3.0
Ihan ok pilssi, eipä tässä mitään erikoista ole.

Deivid Siper
@ Lidl Cricklewood2 years ago

2.3