
Reviews

360Beers
@ Home4 months ago

3.0
Conny8
7 months ago
3.2

Makkaraministeri
@ Systembolaget Haparanda8 months ago
3.9
Maukas ja hedelmäinen. Hyvää on.
Tomixen
8 months ago
3.9
Nyberg A
9 months ago

3.0
Saints-Patriots
MSieppi
@ Systembolaget E-service / Online9 months ago

3.8
Tuoksu on aika sitruksinen ja karamelliakin löytyy.
Maku on toffeinen, sitruksinen, maltainen. Aika vahva katkerokin tasapainottaa olutta mukavasti.
Juho N
9 months ago
3.3

Tommy N
@ Systembolaget Flygstaden Halmstad9 months ago

4.0
God kola smak med stabil beska som harmonierar. Väldigt balanserad och härligt höstlig.
Allu
@ Systembolaget Haparanda9 months ago

3.8

kjelloo
9 months ago

4.0