
IBU:25
Reviews

Ohraritari-73
2 months ago
2.6

rÖLan
@ Old texas4 months ago

2.8
Jag bjussar på en billig norrlands
Dags o logga skiten

rÖLan
@ Miss Sara4 months ago

2.3
Bjussar mig själv mest

Noahlcoolique
4 months ago

3.5
Bière pas mauvaise, ne se démarque pas vraiment des autres Lagers, pas trop forte, pas trop douce, j'aime bien la canette.
Lima W
8 months ago
3.5
Crisukoi
10 months ago

3.0
Perus hyvä lageri

zepicin
@ X Extra Tana10 months ago

2.9
Maltainen perus lager.

Bierdreas
11 months ago

3.7
Bissl lame
Sam
11 months ago

3.0
Esa
1 year ago
2.3
Niin perus kuin olla ja voi. Ei kyllä ärsytäkään.