
Reviews

Petri L
@ Alko K-Citymarket Klaukkala10 months ago

4.0
Hyvää ja raikasta juotavaa on hyvää lonkeroa. Tämä ehdottomasti jatkoon
🍺🍻🍺🍻🍺🍻🍺🍻🍺🍻🍺🍻🍺🍻
Juha P
@ Alko Malmi1 year ago
3.1

Olutsieppo
@ Alko Limingantulli Oulu1 year ago
3.3
Aavistuksen liian makea. Katajaa ja sitrusta.

Tapsa K
@ Alko Easton Helsinki1 year ago

2.8
Ei tämä tälläi senään oikein mene. Lantrinkina kyllä.

Popkorn
@ Alko Kauhava1 year ago

2.0
Aivan onnistunut mutta ei ole kyllä yhtään sitä omaa tyyliä.

Jo Iso P
@ Alko Minimani Seinäjoki1 year ago

3.5
Ei jää juomatta😁

Ville A
@ Alko K-Citymarket Tiiriö1 year ago
4.0
Coupleofcoronas
@ Alko Hirvensalo1 year ago
2.7

Inferno
@ Alko Äyhö Rauma1 year ago

2.7
Parempi kuin eilinen kannatus keitos! Makeaa ja tahmaisaa on suutuntuma!
Asia ja kantaa ottavalla linjalla = Ignea - Disenchantment🎶🎵🎶
🇺🇦💪🍻!!

Ari R
1 year ago
3.0