
Reviews

Inferno
@ Alko Verkkokauppa7 days ago

3.8
Aamupäivän nektariinia pihapuuhastelun ohessa😅! Tuoksussa maukasta aprikoosia , väri hienon appelsiininen. Maku hieman kiljumainen🤔, mutta jälkimaussa tulee onneksi esiin nämä nektariinit👍! Lämmetessä tuo ”kiljumaisuus” on hävinnyt eli aluksi varmaan liian kylmänä nautittu….täytyy varmaan korjata pisteytystä hieman!

Hanzel
@ Olutravintola Pikkulintu Myyrmäki3 months ago
3.5

Mikä ettei!
@ K-Supermarket Pyynpää4 months ago
3.3
Odotin et olis ollut smoothie tyyppinen, mutta aika perusmehuksi osoittautui.

Porterhouse
@ K-Citymarket Hämeenlinna Hämeensaari5 months ago
3.6

Harri Amsterdam
5 months ago

4.3
Todellakin omaan makuun. Mukavan mehuisa ja hedelmällinen, joskin matalahappoinen. Vahva suositus jos kävelee vastaan.

Aaron_dante
@ La Black de Reus7 months ago

3.7

KallioUG
@ Kabacka7 months ago

4.0
Nektariinia ja mandariinia vaikka muille jakaa. Sopivasti paksua.

Janette
@ Kabacka7 months ago

4.0
Hymähdin nimelle.
Aidon hedelmäinen maku. Maistuu aprikoosimehulle.
Jani "Kankero" K
8 months ago
3.7

Jussi T
8 months ago
3.7