
Reviews

EJVIND E.
@ Stadin Indian Bistro & Bar7 months ago

3.6
Sitrunaa, korianteria ja mukavasti humalaa. Kyllä toimii.
Thomas N
10 months ago
2.0
Poika70
@ Pop House Hotel1 year ago
Ei ollut hyvä kokemus
Magnus H
1 year ago
3.0
Karlos Amore
@ Världens Bar1 year ago
Conny8
1 year ago
3.0
Teemu V
@ Craft n' Draft2 years ago
2.9

Matias H
2 years ago
3.2

JiiPee
2 years ago
3.0
Ihan ok hellepäivän janon sammuttaja. Nautittu gröna lundissa.