
Reviews

Phislip L
10 months ago
4.0

Sebulba
2 years ago
2.6

Lasis
@ Hoptimaal2 years ago

4.0
Samea keltainen. Valkeat vaahdot. Tuoksu rypäleinen. Maku raikas rypäleinen, passionia, mangoa, mandariinia, karviaista, kiiviä ja humalaa. Miellyttävä olut.
Moi
@ La Zythosphère2 years ago

4.0
Tobias K
2 years ago
3.5